Othman, Asmaa S.. (2024). Involvement Load Hypothesis: A New Trend in EFL Contexts. مجلة کلية التربية بالإسماعيلية, 59(1), 199-182. doi: 10.21608/jfes.2024.357366
MLA
Asmaa S. Othman. "Involvement Load Hypothesis: A New Trend in EFL Contexts", مجلة کلية التربية بالإسماعيلية, 59, 1, 2024, 199-182. doi: 10.21608/jfes.2024.357366
HARVARD
Othman, Asmaa S.. (2024). 'Involvement Load Hypothesis: A New Trend in EFL Contexts', مجلة کلية التربية بالإسماعيلية, 59(1), pp. 199-182. doi: 10.21608/jfes.2024.357366
VANCOUVER
Othman, Asmaa S.. Involvement Load Hypothesis: A New Trend in EFL Contexts. مجلة کلية التربية بالإسماعيلية, 2024; 59(1): 199-182. doi: 10.21608/jfes.2024.357366